Cum mi-am îndeplinit un vis măreț


Bună! 🤗


Astăzi vreau să vă împărtășesc o experiență deosebită pe care am trăit-o în a doua zi de Festivalul Iei, ce a avut loc la Iași în perioada 24-25 iunie.

Pe lângă ansamblurile de dans popular venite din județul Iași, din Oaș și Neamț, iubitorii de folclor au putut asculta câțiva mari artiști ai muzicii populare românești: Constantin Bahrin, Laura Lavric, Margareta Clipa și Viorica Macovei.
Când rostesc numele Vioricăi Macovei simt o emoție desăvârșită și o mângâiere aparte. Vocea ei se împletește frumos cu ambientul și crează o punte nevăzută către inimă, o punte pe care bucuria și dorul aleargă ținându-se de mână, asemeni unor copii.
Încă din 2019, de când am săvârșit ultima călătorie în Bucovina, călătorie ce a însemnat finalul scrierii cărții mele, mi-am dorit din tot sufletul să vina ziua în care o voi întâlni pe Viorica Macovei, să îi dăruiesc o carte cu autograf și să îî mulțumesc pentru toate gândurile frumoase pe care mi le-a spus atunci când eu aveam momente de slăbiciune. Pentru că m-a întărit în credință și pentru că a găsit în mine strălucirea pe care eu o credeam pierdută.


Între mine și Viorica Macovei există o legătură specială. O conexiune de suflet. Nu doar că mi-a fost alături. M-a și lăsat să pun câteva versuri din cântecele ei în cartea mea. Vă închipuiți cam câta bucurie am simțit și ce emoție mă încearcă acum când vă povestesc despre toate acestea.


Am mers pe 24 la festival, însă nu am reușit să stau decât trei ore. Era îngrozitor de cald și. acolo, în fața Palatului Culturii unde era amplasată scena, nu era pic de umbră. Îmi luasem gândul ca o mai pot vedea pe Viorica Macovei.
A venit ziua de 25 iunie, zi în care la ora 20:00 eu aveam de ținut un eveniment live pe facebook. Îl puteți viziona aici.

Cam pe la ora 18:00 așa, îmi scrie o prietenă pe Messenger și îmi trimite un screenshot cu postarea Vioricăi Macovei de pe pagina sa oficială, cum că la ora 21:00 va urca pe scena Festivalului Iei de la Iași. În clipa aceea în mine a început să se dea o luptă. Dacă amân evenimentul, pe ce motiv o fac? Mă vor înțelege cei care urmăresc live-ul? Până la urmă am ales cu inima, am amânat evenimentul cu 24 de ore și am fugit la festival.
Ajuns acolo, primul lucru pe care l-am făcut a fost să caut pe cineva dintre organizatori care să îmi spună cum pot ajunge la artistă. Am găsit câțiva membri din stafful tehnic, însă mare lucru n-am reușit să obțin de la ei. Văzând așa, m-am decis să merg în partea dreaptă a scenei, acolo pe unde urcau ansamblurile populare pe scenă. Zis si făcut. Am ajuns acolo și am așteptat până când moderatorul a coborât de pe scenă. M-am prezentat, i-am spus ce doresc iar reacția lui a fost să îmi spună să aștept jumătate de oră. Inima începu să îmi bată cu putere, parcă din ce în ce mai tare cu cât minutele treceau. Văzând așa, mi-am vorbit cu glas tare, încercând să mă linistesc: “Ștefan, ai fost pe scena X Factor și nu te-a mâncat nimeni. Hai, fără emoții ca nu ți-i lumea trecută. O să fie bine, ai să vezi”. Din clipa aceea am putut să mă bucur de spectacol.

Văzând că timpul trece și moderatorul nu zice nimic, l-am așteptat să ajungă pe lângă mine și l-am întrebat cum o să facem. Mi-a spus că după ce o prezintă pe Margareta Clipa mă va duce în spatele scenei, acolo unde deja Viorica Macovei se pregătea și făcea poze cu ansamblul ei.
Super. Văzând că lucrurile merg în direcția cea bună, am scos cartea din punguța în care era și, cu mâna tremurândă și cu lacrimi în ochi de bucurie, am scris autograful. Aveam să o văd pe artista ce de atâtea ori mi-a bucurat sufletul!

Margareta Clipa a urcat pe scenă, i s-a făcut prezentarea, după care, așa cum mi s-a promis, am fost dus de către moderator spre marea întâlnire😊. Aceasta a fost cu totul și cu totul specială. Ne-am dat mâna, ne-am îmbrățișat și i-am înmânat cartea, după care am făcut o fotografie împreună. În fața ansamblului și a moderatorului, Viorica Macovei a vorbit foarte frumos despre mine. Mi-a spus că sunt un păstrător al tradiției autentic și că am un suflet frumos lăsat de bunul Dumnezeu pe pământ să răspândească iubire.
Ne-am luat rămas bun iar eu am asistat la momentul ei de folclor. Unic, desăvârșit, curat.
Am cântat, am făcut poze și clipuri video, am bătut din palme, am chiuit.

Așa s-a încheiat o zi pe care n-o voi uita niciodată. O zi în care bunul Dumnezeu mi-a implinit marele vis, acela de a mă întâlni cu un om atât de inimos, atât de special.

O duminică deosebită să aveți!🥰

4 thoughts on “Cum mi-am îndeplinit un vis măreț

Add yours

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Create a website or blog at WordPress.com

Up ↑

John Maxwell

Start Your Personal Growth Journey with John C. Maxwell.

Călătorim împreună

Nu îți vei aminti anii, doar călătoriile.

DARIUS GHIȚĂ

UN BOEM REVENDICAT DE EPOCA MODERNĂ

Cabinet Individual de Psihologie "Ciucu Alexandra-Elena"

Evaluare si consiliere psihologica si experientiala a copilului, adultului, cuplului si a familiei

Crâmpeie de suflet

Citește ceea ce-ți bucură sufletul!

Simply Vegan Delight

Rețete de mâncăruri fără carne, lactate şi ouă.

~ MAINE E PENTRU TOTDEAUNA ~

~ Roxana Ologeanu ~

oliviamartagaidos.wordpress.com

Am plecat după poezie

Valentin Mihailescu

E greu ,dar greul trece 05.04.2017.

MUST READ magazine

Un nou orizont, o altă viaţă!

Breath of heaven

Respiră un gând, o poezie, un sentiment...poartă-le cu tine, fă o tendință din frumosul interior.

mysoul244

"there's a hole in my soul / you can see it in my face / it's a real big place"

RADIO PROPAGANDA

"Dacă pentru a trăi trebuie să te târăști, ridică-te și mori" - Jim Morrison

Regina Buburuza

E bine sa lasi in urma ta si altceva in afara de un schelet. Chiar si un pamflet.

Inimadincuvinte

Blog pentru suflet

John Maxwell

Start Your Personal Growth Journey with John C. Maxwell.

Călătorim împreună

Nu îți vei aminti anii, doar călătoriile.

DARIUS GHIȚĂ

UN BOEM REVENDICAT DE EPOCA MODERNĂ

Cabinet Individual de Psihologie "Ciucu Alexandra-Elena"

Evaluare si consiliere psihologica si experientiala a copilului, adultului, cuplului si a familiei

Crâmpeie de suflet

Citește ceea ce-ți bucură sufletul!

Simply Vegan Delight

Rețete de mâncăruri fără carne, lactate şi ouă.

~ MAINE E PENTRU TOTDEAUNA ~

~ Roxana Ologeanu ~

oliviamartagaidos.wordpress.com

Am plecat după poezie

Valentin Mihailescu

E greu ,dar greul trece 05.04.2017.

MUST READ magazine

Un nou orizont, o altă viaţă!

Design a site like this with WordPress.com
Get started